18 sep. 2012

THE LABEL PROJECT - Here we go

För en gångs skull har jag hoppat på ett jippoprojekt från ett livsmedelsföretag, den här gången handlar det om vin. Men jag vet inte vilket varumärke det är, och det är faktiskt en tävling. Det triggande igång något så nu har tävlingsnerven vaknat.
The Label Project handlar om att känna igen tre olika viner som jag får skickade till mig, den första kom idag.
Den ur en utvald skara bloggare runt om i världen som spikar druvor, land, region och kanske till och med vingård vinner en tjusig resa. Jag vet faktiskt inte riktigt vad man vinner, men jag hoppas en svensk bloggare vinner.
Jag har inga som helst ambitioner att vinna eftersom jag är ganska dålig på viner men chansen finns ju, och jag har lite idéer om hur jag kan förbättra mina chanser.

Återkommer om första flaskan som står och väntar på att bedömas. Vill du hjälpa till på något sätt? Hör av dig här eller via Twitter (@skanman)





THE LABEL PROJECT:

'via Blog this'

Inga kommentarer: