2 dec. 2010

Kokboksjulkalendern 2: Du äter inte gärna solo med snabb mat från Paolo

Det är möjligt att jag missat det men om jag var Paolo Roberto, och vi är enormt långt ifrån varandra kan jag lova, skulle jag som nästa steg i min mediala karriär dra igång en klädkollektion.
Lite som en svensk Tommy Hilfiger tror jag skulle fungera riktigt riktigt bra.
Sportigt men streetware, modernt men med klassiska detaljer.

Vardagsmat med eller utan vänner har varit temat i hans tidigare kokböcker och här är det italiensk fastfood som står på menyn.

Till vem ger vi denna julklapp? Ja till någon som inte har mikro eller som behöver få en samling recept på enkel vardagsmat. Om det är så oerhört snabb mat vet jag inte. Allt beror på. Ska du laga mat innan dagishämtning eller klämmer du in den efteråt med fullt av inspirerande barntjut runt omkring dig?
Jag skulle ge den till min pappa. Gör det du med, ja din egen pappa alltså.

Titel: Italiensk fastfood
Av: Paolo Roberto
Förlag: Bonniers

Inga kommentarer: